2007. évtől minden cég köteles bevallásait az APEH-nek elektronikus úton továbbítani, ehhez az első fontos feladatok egyike, hogy regisztráljunk az Önkormányzatnál az ÜGYFÉLKAPU rendszerbe. Ehhez a cég ügyvezetőjének (cégjegyzésre jogosult) meg kell jelennie az illetékes Önkormányzat Okmányirodájában, személyi igazolványával és lakcímkártyájával, valamint egy használatban lévő e-mail címmel. Ezekkel regisztrál az ügyfélkapu rendszerében, mint magánszemély a fenti iratokkal, megad egy általa kitalált felhasználónevet, megadja az e-mail címet, majd gondosan figyel, amikor megkapja a visszaigazoló papírt, hogy az e-mail cím helyesen legyen megadva, mert ellenkező esetben még egyszer el kell menni. Az ügyfélkapus regisztráció után az e-mail címre érkezik egy levél az ügyfélkapu központtól, melyet 5 napon belül aktiválni kell, valamint be kell adni az APEH-hez is egy regisztrációs űrlapot.
friss kommentek